Lundbergs Fastigheter bäst på service
– Det känns fantastiskt att vinna Kundkristallen än en gång! Våra kunder är det viktigaste vi har och våra medarbetare arbetar hårt för att de ska trivas och känna sig trygga, säger Louise Lindh, VD Lundbergs Fastigheter. Att få så fina betyg av våra hyresgäster visar att organisationens målmedvetna arbete gör skillnad. Det här ska vi verkligen fira, avslutar Louise.
Benchmark Event, som i år genomfördes digitalt, arrangeras av AktivBo och uppmärksammar privata och kommunala bostads- och fastighetsbolag som via en årlig kundundersökning har utsetts till de bästa hyresvärdarna av sina hyresgäster. AktivBo-undersökningen är ett viktigt verktyg i arbetet med att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt och Lundbergs Fastigheter har varit nominerade och vunnit flera gånger tidigare. I år var bolaget nominerade i fyra kategorier i klassen 4 000-10 999 bostäder: största lyft serviceindex, högsta serviceindex, högsta profil och högsta produktindex.
– Jag är så stolt och imponerad! Det här priset är våra medarbetare verkligen värda. Jag ser det fantastiska jobb de gör för våra hyresgäster varje dag, säger Peter Lundgren, utvecklingsansvarig Bostad Lundbergs Fastigheter. Pandemin har ställt oss inför stora utmaningar och vi har arbetat fokuserat med att anpassa vår verksamhet. Det känns därför extra glädjande att vi lyckats ta vår service till ännu högre höjder, avslutar Peter.