You are currently viewing TheFashionRoom.se  – Årets digitala insats
TheFashionRoom.se Årets digitala insats på #modig 2016

TheFashionRoom.se – Årets digitala insats

TheFashionRoom.se med Rickard Andersson och Angelica Sandberg är vinnarna i “Årets digitala insats” på #modig 2016 i Motala.

För ett år sedan designade Rickard Andersson posters hemma i lägenheten, och la upp dem på nätet ifall någon skulle vilja köpa. Nu har han sagt upp sig från jobbet, skaffat en större lokal, och fått bygga om webbshoppen som blev på tok för liten för den stora försäljningen. Även sambon Angelica Sandberg som är fotograf, arbetar i företaget för att klara av alla beställningar. The Fashion Room är ett bra exempel på hur man med små medel kan kombinera intresse och kompetens till ett lönsamt företag. Varje dag kommer det in 65 kunder i deras webbutik som handlar något. Man hoppas omsätta 4-4,5 miljoner kronor i år.