Ny delägare från Valdemarsvik, helt ny version av företagets
undersökningstjänst samt en helt ny webb är några av de
nyheter som GreatRate nyss släppt.

Norrköpingsföretaget GreatRate låter besökare betygsätta sina intryck med smileys och ger personalen en analys som säger vad de ska göra för att öka nöjdheten. Företaget expanderar verksamheten till Stockholm med nya delägaren Josefine Abrahamsson, som har rötterna i Valdemarsvik. Hon är grundare av Social Media Support som köptes upp av det norska storbolaget Solid Media Group, 2012, där hon är delägare och försäljningschef för Sverige, numera bosatt och verksam i Stockholm. Josefine är ännu ett bevis på Östergötlands starka position inom entreprenörsskap. Hon har uppmärksammats i boken ”101 unga entreprenörer” och är styrelseledamot i nätverket Young Entreprenueurs of Sweden.

Från Stockholm kommer Josefine vidareutveckla verksamheten både i Sverige och kommer stå i spetsen vid den kommande internationaliseringen. Bolaget befinner sig i ett expansivt skede och Josefine kommer fokusera på affärsutveckling, marknadsföringsfrågor samt bygga en säljorganisation.

– Nu släpper vi en helt ny version av vår tjänst, och vi är inne i ett skede i företaget där vi kommer fokusera mer på affärsutveckling och försäljning. Josefine har ett enastående track record på området och hennes strategiska expertis inom affärsutveckling och marknadsföring via sociala medier är precis vad vi behöver, säger Ted Axelsson, medgrundare av GreatRate.

Josefine brinner för innovativa lösningar som tar steget längre än alternativen, och hon delar samma passion att hjälpa organisationer satsa på nöjdhetsarbete. Hon vet att hon kommit helt rätt.

– Vi har följt varandra under flera år och det ska bli kul att återförenas med Ted Axelsson och Eric Lager som jobbade med mig redan på Social Media Support. Jag kommer att ha en strategisk roll och inte jobba operativt. Vi står inför en spännande resa med GreatRate och jag ser en enorm potential i tjänsten säger Josefine.

GreatRate startades för tre år sedan och har redan hjälp Ikea, Ica, Forex Bank, skolor, bilhallar, kommuner och landsting med flera att förvandla insamlade svar från gårdagen till relevanta förbättringar idag. Mer information finns på ww.greatrate.se

Källa: www.greatrate.se