Online Voices, som är ett ljudproduktionsbolag och en röstagentur anställer Anna Koopman som ny marknadschef. Online Voices erbjuder över 200 röster och dialekter.

– Jag ser enorma möjligheteter att utveckla Online Voices, både i och utanför Sverige. Det här är ett företag med en stark framåtanda och höga ambitioner vilket passar en tävlingsmänniska som jag. Att ta bolaget från #1 i Sverige till nästa nivå ska bli superspännande, säger Anna Koopmann.

Anna har tidigare arbetat som Marketing Manager på Bambora och Luxottica i Sverige. Innan dess arbetade hon på Oakleys europeiska huvudkontor i Schweiz och kommer med mycket erfarenhet inom global marknadsföring.

– Intresset för tjänsten var enormt. Vi fick in 75 ansökningar varav merparten kändes otroligt kompetenta. Men det var en som stod ut i mängden från det att ansökan kom in till att vi var klara med intervjuerna. Anna kändes som en perfect match. Hon kommer att vara en stor tillgång för oss med sin kompetens inom marknad, driv, ordning och reda och med sitt trygga ledarskap, säger VD Kalle Widelius.

Källa: www.onlinevoices.com